لطفا قبل از ثبت نام در دوره های آموزشی از زمان برگزاری از آموزشگاه سوال کنید

Homeآموزشیشناخت استانداردهای DIN

شناخت استانداردهای DIN

🔸استاندارد DIN 2448 : مشخصات استاندارد که ابعاد تیوب های استیل بدون درز را بیان می کند. این استاندارد یک بررسی انجام شده روی قطر های بیرونی لوله، ضخامت دیواره ها و وزن آنها را در اختیار می دهد.
🔸استاندارد DIN 2458 : مشخصات استاندارد که ابعاد تیوب های استیل جوشی را بیان میکند. این استاندارد یک بررسی انجام شده روی قطر های بیرونی لوله، ضخامت دیواره و وزن آنها را در اختیار قرار می دهد.
🔸استاندارد DIN 2470-1 : مشخصات استاندارد برای خطوط لوله گاز از تیوب های کربن استیل با حداکثر فشار عملیاتی bar 16.
🔸استاندارد DIN 17121 : مشخصات استاندارد برای تیوب های استیل بدون درز را بیان می کند، بویژه برای مواردی که سازه های استیل مورد استفاده قرار گیرند.
🔸استاندارد DIN 17175 : مشخصات استاندارد و شرایط فنی برای تیوب های استیل بدون درز مقاوم حرارتی. این تیوب ها بویژه وقتی که سیستم شامل دما های بالا رونده باشد مورد استفاده قرار می گیرند.
🔸استاندارد DIN 30670 : مشخصات استاندارد برای پوشش های پلی اتیلن تیوب و لوله، فیتینگ ها و اجزاء دیگر لوله. در این استاندارد ملزومات برای پوشش و تست پوشش مشخص شده اند.
🔸استاندارد EN 10025 : استاندارد اروپایی با مقادیری از نوار کربن استیل رل شده حرارتی و یا ساختاری از جنس استیل.
🔸استاندارد EN 10210-1 استاندارد اروپایی برای شرایط فنی برای قسمت های مخروطی که در حرارت یا شرایط آنیلی که از ساختاری از جنس استیل شکل گرفته اند.
🔸استاندارد EN 10210-2 استاندارد اروپایی برای ابعاد، تحمل قابل پذیرش ومقادیر استاتیک قسمت های مخروطی کربن استیل که در حرارت شکل گرفته اند، با مقطع مربعی، مستطیلی و یا مقطع دایره ای برای موارد مورد استفاده در سازه های استیل.
🔸استاندارد ISO 65 Light series II : مشخصات استاندارد برای تیوب هایی که ” تیوب های دنده ای و همچنین تیوب های کلاس A” نامیده شده اند. این استاندارد شرایط انتقال فنی، ابعاد، ضخامت دیواره، وزن و تحمل را مشخص می کند.
استاندارد ISO 2938 : مشخصه استاندارد که ابعاد اسمی لوله و نصب لوله را بیان می کند.

به اشتراک گذاری:

دسته بندی

    دپارتمان مهندسی متالوژی و جوش

    • همه سطوح
    • 16 ساعت
    • آنلاین و حضوری
    1,200,000 تومان

ممکن است دوست داشته باشید

مقدمه: برج تقطیر، یکی از مهمترین ابزارهای استفاده شده در صنعت پالایش نفت و پتروشیمی است. این دستگاه برای جداسازی...
بازیابی حرارتی: یکی از روش‌های مهم کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی در پالایشگاه‌ها است. بازیابی حرارتی به معنای استفاده...
ساخت پالایشگاه یک فرآیند پیچیده و گاهاً هزینه‌بر است که شامل مراحل طراحی، ساخت و نصب تجهیزات، آزمون و راه‌اندازی...